28 Aralık 2017 Perşembe

BU GÜN MUTLU OLDUM !...



Burada yani Face'de  bir kaç aydır, blog sitelerimde yayınladığım 30 yıldır neredeyse tüm boş vakitlerimde anlamaya, öğrenemeye, incelemeye çabaladığım Kur'an ağılıklı yazılarımın linkini vererek paylaşıyordum.


Hiç bir Allah'ın kulu arkadaşım, öğrencim bugüne kadar bu yazılarımla ilgilenmedi.

Uzun yıllar öğrencilerime bir şeyler vermek öğretmek gayretimde bir eksiklik yaptığımı düşünmeye başladım:

DEMEK Kİ DEDİM BEN ÖĞRENCİLERİME GÖREV ALDIĞIM DERSLERİN YANINDA MESLEK HAYATI VE ÖZEL YAŞANTILARI ALANINDA BİR ŞEYLER VERME ÇABASINDA İKEN ÖNEMLİ BİR ŞEYİ ATLAMIŞIM, EKSİK BIRAKMIŞIM ...

NEDİR O ?

OKUMANIN, ÖĞRENMENİN ÖNEMİNİ GEREĞİNİ VE KEYFİNİ ÖĞRETMEMİŞİM, VEREMEMİŞİM...

Fakat bugün iki Face arkadaşım birden yazılarımla ilgilenmeye başladı.

Birisi benim 1960 - 63 devrem sıra arkadaşım diğeri de öğrencim olmayan bir arkadaşım.

VE BEN MUTLU OLDUM !...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder